طلاق به خاطر ناتوانی جنسی همسر
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

مجتمع قضایی شهید محلاتی
علاوه بر مشکلاتی که در روابط زناشویی داریم، همسرم نمی‌تواند شور و اشتیاق جوانی را درک کند و از من توقع دارد مانند زنان مسن رفتار کنم.
این بار در مجتمع قضایی شهید محلاتی 1 با زن جوانی به نام  لیلا آشنا می شوم که در حال تکمیل پرونده خود برای گرفتن طلاق از همسرش است.

وی با بیان اینکه در سن 14سالگی به دلیل فقر فرهنگی و مادی، خانواده ام من را مجبور به ازدواج با مردی کردند که 16سال از من بزرگ تر است، می گوید: وقتی جوان تر شدم فهمیدم که او مرد زندگی من نیست و هیچ احساس و علاقه ای نسبت به او ندارم.

این زن جوان با تأکید بر اینکه اعتیاد همسرم، روابط زناشویی‌مان را دچار مشکل کرده است،  خاطرنشان کرد: رفته رفته با افزایش مشکلات زندگی مشترکمان، همسرم به مواد مخدر صنعتی معتاد شد و توانایی جنسی خود را به طور کامل از دست داد و زندگی از آنچه بود برایم غیر قابل تحمل تر شد.

لیلا همچنین ادامه داد: علاوه بر مشکلاتی که در روابط زناشویی داریم، همسرم نمی تواند شور و اشتیاق جوانی را درک کند و از من توقع دارد مانند زنان مسن رفتار کنم.

وی در این باره خاطرنشان کرد: او حاضر به جدایی نیست، اما من توانستم با گواهی پزشک مبنی بر عدم توان جنسی او دادخواست طلاق دهم.

این زن جوان در پایان گفت: اگر چه مجبور هستم به دلیل شرایط مالی نامناسب و عدم توان نگهداری از فرزند 6 ساله ام از او بگذرم، اما دیگر نمی توانم با همچین مردی زندگی کنم.

منبع: برنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب